Thursday, October 28, 2010

Selamat Datang

Hi... buat pertama kalinya aku mencuba untuk menjinak2kan diri dengan blogging. Sebenarnya aku pun x tau dan x berapa arif dengan dunia blogging ni tapi atas dorongan member aku Carl Samsudin, aku pun register lah. So dengan tunjuk ajar dia di McDonald, aku harap aku takkan berenti kat sini je dan aku akan cuba rajinkan diri aku untuk memblogging. Harap2 apa yang aku buat ini akan dapat menghasilkan sesuatu yang bermanfaat kepada aku dan semua InsyaALLAH.

Salam perkenalan dari Reza aka Rayzaw.

2 comments:

  1. Hello brother! Welcome to Bloggerworld. Actually, it doesn't matter whether you have followers or not. Yang penting niat & kehendak diri sendiri. Kalau ada beribu followers tapi Blog update sebulan sekali je...tak bermakna gak kan? So...keep being passionate with what you are doing & share your passion with the others. You'll succeed! For sure.

    ReplyDelete
  2. terima kasih kak kerana memberi sokongan. saya akan cuba sedaya upaya untuk terus bergerak dengan blog ni. baru ada semangat ni bila tau ada orang support hehehe.

    ReplyDelete