Monday, November 1, 2010

Album STATIK

Aku nak introduce briefly kat korang dengan sebuah band dari Johor Bahru yang terdiri dari member-member aku sendiri... STATIK sementara buat masa sekarang ni aku masih lagi tengah susun-susun artwork peribadi aku untuk dimuatkan dalam blog nih. Band diorang ni dah ditubuhkan sejak tahun 2004 lagi oleh Enol dan dalam jangkamasa itu juga mereka mengharungi berbagai-bagai dugaan termasuk la keluar masuk line-up. Tapi alhamdulillah mereka masih teguh berdiri sampai sekarang dan bakal keluarkan album pertama mereka pulak tu tak lama lagi! Jangan terlepas miliki album diorang ni sebab aku jamin lagu diorang semua best-best belaka. Aku sendiri dengar pun aku jatuh cinta... dah la lagu sedap, vokalis ensem pulak tu. Bawah ni bentuk album yang bakal korang miliki tu.. cun tak? mesti la cun kan.... tengok la siapa yg amik.. hahahha. By the way, korang lawatlah fan page diorang di Facebook dan juga Myspace untuk dengar lagu2 diorang. Tahniah aku ucapkan kepada mereka kerana berjaya hasilkan album! Support !!


Album STATIK yang bakal ada dipasaran tak lama lagi
Bawah ni petikan video dari encik Carl... ini siri Carl.tv dia yang pertama. SUPPORT!




No comments:

Post a Comment