Wednesday, July 6, 2011

Trickshot & BEAN ke MNBC

Pada sepanjang bulan Jun lepas, aku dan group BEAN iaitu John Bean & Effie Bean telah di lantik untuk menjadi Official Photographer Malaysian National Band Competition. Selama hampir sebulan juga la aku tidak berada di Johor Bahru, merantau ke Kuala Lumpur, Kuala Terengganu, Alor Setar, Pulau Pinang dan juga Miri Sarawak. Ini adalah pengalaman pertama aku travel bersama mereka dan juga pengalaman pertama mengambil gambar persembahan pancaragam. Sebelum ini aku pernah ambil gambar pancaragam namun dari jarak yang jauh je la pasal aku bukan official photographer maka hasil pun xde la hensem mana pun gambar tuh. Aku akan upload sedikit sebanyak gambar acara tersebut nnti lepas transfer2 gambar dari situ ke sini dan dari sini ke sana. hehe.

Aksi gaya pose 4U2C yang dipersembahkan dengan penuh dedikasi dan semangat. Ini adalah sebahagian dari
barisan-barisan krew yang terlibat dengan program MNBC tahun ini.

No comments:

Post a Comment